http://mzfreed.loxblog.comicon
دانلود نرم افزار Adobe Air 2.6.0.19120
 
دانلود بهترین ها
 
 
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : smz

برنامه Adobe Air 2.6.0.19120 یک Runtime مرتبط با فعالیتهای سیستم ایجاد میکنه! در اینصورت شما در هر لحظه و در هر مکان توانایی استفاده از این مجموعه رو خواهید داشت! و این عملا اولین قابلیت یک برنامه تحت Desktop رو برای برنامه های شما فراهم میکنه! اما علاوه بر این فرق ساختاری تفاوت های دیگه هم هست که این دو پروژه رو بکلی از همدیگه متمایز میکنه.

آنچه که باید از Air بدونیم :
اولین نکته ای که باید در مورد Adobe Air در نظر گرفت این هستش که شما در این Runtime قابلیت استفاده از فایل های Swf,Htm,JS,Css,…. در کنار هم دیگه رو خواهید داشت. این قابلیت عملا شما رو به IDE یا توانایی خواصی محدود نمی کنه!
این Runtime به صورت Cross – OS طراحی شده. در حقیقت شما بعد از طراحی Application خودتون میتونید اون رو برای OS های مختلف Deploy کنید.
Adobe Air مجموعه تکامل یافته ای از فرامین Java Script و Action Script رو در اختیار برنامه نویس قرار میده. این عمر قابلیت های بیشتری رو در اختیار Developer قزار خواهد داد.در حال حاظر Adobe AIR چیز نا آشنایی به حساب نمیاد و مدتیه که به عرصه وارد شده. اما خیلی ها هستن که یا این تکنولوژی اصلا براشون جالب نیست, و یا اینکه هنوز مفهوم اصلی این تکنولوژی رودرک نکردن. و از اونجایی که محتوای وب فارسی هنوز مطالب زیادی در مورد این تکنولوژی ارایه نداده خیلی از برنامه نویس ها هم زحمت یه همچین کاری رو به خودشون نمیدن.




درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 6898
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 11468
تعداد آنلاین : 1